In een branding sessie verkennen we jouw wensen en doelen, onderzoeken we jouw bedrijf en kijken we naar de gewenste doelgroep. Met deze informatie vormen we de basis voor een effectieve branding.
2. VRAGENLIJST
Omdat ik waarde hecht aan het feit dat de branding volledig aansluit op jouw wensen, stuur ik je na onze inspirerende branding sessie een vragenlijst toe. Deze vragen hebben betrekking op jouw onderneming en zullen mij de kans geven om een op maat gemaakt branding te creëren die perfect aansluit bij de kern van jouw onderneming.
3. MOODBOARD
Aan de hand van de branding sessie en de ingevulde vragenlijst maak ik een passend moodboard die de visuele uitstraling van de branding weergeeft.
4. LOGO'S
Om ervoor te zorgen dat jouw logo consistent en herkenbaar blijft, ongeacht waar het wordt weergegeven maken we drie verschillende soorten logo’s die in iedere context toegepast kunnen worden.
PRIMAIR LOGO
SECUNDAIR LOGO
SUBLOGO
5. TYPOGRAFIE
6. KLEUREN
7. UITING NAAR KEUZE
Enkele voorbeelden zijn: visitekaartje, poster, e-mail handtekening, banner, billboard, etc.